Na dnešnom prevádzkovom aktíve vyzeralo všetko podľa plánu až do vtedy, kým som nezačal na Javorine vykladať techniku, a zistil som, že jednu tašku som zabudol doma. Mal som v nej externý reproduktor, napájací kábel k transceivru, a penaženku s dokladmi. Čože bez externého repráku sa závod dá absolvovať, s tým rezonujúcim chrastítkom v IC-706tke je to síce ako závodiť bez jedného ucha, ale dá sa. Ďalšia vec bol napájací kábel, to som vyriešil štartovacími káblami, ktoré od určitej doby vozím ako povinnú výbavu, a už niekoľko krát boli na nezaplatenie. Nevyzeralo to bohvie ako, plus pól som proti skratu zaizoloval igelitkou, a funkciu to plnilo. Viz obrázok.
Techniku som tentokrát stihol postaviť skoro načas, a „on air“ som bol asi 5 minút po začiatku závodu. Prvú polhodinu som volal silné stanice, a urobil som ich asi 16. Potom som sa usadil na 144,350 a volal výzvu. Vydržal som asi pol hodinu, čo hodilo ďalších 20 QSO. Hovoril som si že by to chcelo nejaké vzdialenejšie stanice, a tak som moju „Krcku“ otočil na juh, a hladal 9A.
Nakoľko som sa hore k vysielaču nedostal, kôli neupravenej, a autami zablokovanej ceste musel som ostať na parkovisku pri Holubyho chate. To zo sebou prinášalo hlasný smiech, a fotenie si môjho auta okoloidúcimi lyžiarmi. Ešteže mám tmavé fólie, a nebolo ma vnútri vidieť :-).
Z QTH v polovici kopca, na juh a západ zakrytého kótou sa ťažko lovia vzdialené stanice, ale podarilo sa mi urobiť 9A2LX. Ešte som počul jedného YO, ale na toho sa mi nepodarilo dovolať. 5 minút pred koncom závodu som ulovil aj 9A1DL, čo bol dnešný ODX 404km. Spolu som v závode urobil 66 spojení, a 11 násobičov, čo hodilo 2145 bodov.
Po závode som ešte zapol CB, iba tak na magnetku čo som včera opravil (zlý kontakt v päte, hrozná kvalita tieto talianské výrobky), a vymenil pozdravy s Jožom Železnô, Petrom Nové Mesto, Michalom Štvrtok, Martinom Trenčianske Teplice, Tarzanom Banská Bystrica s priateľkou, Riom Sever /p, a Martinom Záturčie. Takže CB žije, a všetci sa už tešia až sa roztopia snehy, a začne sa cébečkárska sezóna.
Po zbalení antény a techniky som zistil, ze som „vyráchal“ baterku, a nenaštartujem 🙂 .
Čo bolo horšie, ani pustiť z briežka to nešlo. Nie že by som porušil 1. pravidlo portejblistu ktoré znie „vždy zastav tak, aby si mohol auto pustíť z kopca, keď vybiješ baterku“, ale českí lyžiari na felde predomnou sa namňa tak nalepili, že do predu som to proste nevytočil, a dozadu to bolo hore kopcom. Tak som musel počkať kým češi odídu. Naštastie to trvalo iba asi hodinu, medzi tým som urobil spomínané spojenia na CB, prešiel som sa po vlekoch, a iné zábavky. To už som sa mohol vybrať domov, k neskorému nedeľnému obedu…
VKV PA 2/2010
KATEGÓRIA: SO 144MHz
QTH: Veľká Javorina
LOCATOR: JN88UU
QSO: 66
QSO: BODOV: 195
ODX: 9A1DL 404km
NÁSOBIČOV: 11
———————————
SPOLU BODOV: 2145
Daniel dobra praca! Chvilu som Ta sledoval islo Ti
to dobre. Ja som spravil 16 spojeni HI.Ale robil som
len stanice co som dobre pocul.
Danko ahoj.